? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 21, 2009

Bisa ku bicara pada malam?


Malam menjerkah lagi..
Bersama nyanyian sepi…
Malam,
Mengapa datang lagi…
Aku tak mahu bermimpi…
Malam,
Aku masih sakit lagi…
Mau ku menyendiri…
Terus disini,
Kerna ku masih terasa
Pedih yang kau beri.
Malam,
telah ku cuba berkali-kali,
tapi ku tak mampu tipu diri sendiri…
malam,
biar ku dihina begini,
biar ku tak rela..
tapi demi sebuah permintaan hati,
dari yang paling aku sayangi,
ku rela kau pergi…..
Malam…
ingin ku berhenti,
Jangan datang lagi,
Aku sakit lagi…
Aku pilu lagi…
Aku pedih lagi…
Malam,
Pergi! Pergi! Pergi!
Jangan ganggu aku lagi….
Ku menanti siang yang menyinari.


20 12 2009 1.17a.m

0 comments: