? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 22, 2011

...Cinta Cita...

...sebuah pelajaran tentang kehidupan, sebuah pengalaman memberi cabaran, sebuah pengajaran mencari pedoman...
Assalamualaikum...Salam Cinta Cita...
dari tempoh terakhir tulisan lalu hingga hari ni, banyak sangat perkara terjadi....
.::: HIKMAH PADA TIAP KEJADIAN :::.
aritu, patutla asik tertunda je perjalanan pulang ke kampus, rupanya adinda ku pulang dari kejauhan =) Alhamdulillah...biarpun masa pertemuan sangat pendek, tapi bersyukur sangat2...
.:: Saat Perjuangan ::.
Nota Cinta Gelombang Ungu...pilihanraya kampus kembali lagi... banyak pengalaman dalam cabaran..buat ku tersenyum pada tiap kejadian... dasat wooo... ske3... kali ini mmg hebat. Biarpun keputusannya bukan berpihak pada kemenangan pilihan. Tapi Pro-M tetap dengan gaya keunggulan... ;) ting!. Sesungguhnya percaturan Allah adalah yang terbaik. dan aku tidak bersedih kerana segala usaha telah dilakukan...tapi pasti ada kekurangan dimana2 bahagian.., doa dan tawakal telah ku panjatkan....hanya Allah yang berhak menentukan. Buat Amirul Hakmal Bin Jalil (calon yang ku cadangkan time hari pencalonan sampai 2 kali tu...), moga kamu tidak bersedih ya...ingat siapa yang lagi berkuasa, yang Maha Agung Maha Bijaksana mengatur tiap kejadian penuh hikmah.
 .::: Terima Kasih eli... :::.
memahami ku disaat memerlukan penjelasan...apa itu mehnah perjuangan. Tertekan dengan keadaan sekeliling, terhimpit oleh kesempitan dibalik perjuangan. Terima kasih merasionalkan kembali.... :
' Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan hanya dengan mengatakan "kami telah beriman," dan mereka tidak diuji?...Dan sungguh, Kami telah menguji orang-orang sebelum mereka, maka Allah pasti mengetahui orang-orang yang benar dan pasti mengetahui orang-orang yang dusta.' (Al-Ankabut : 2-3)

dan kini.... yong bersemangat kembali =) ting!

0 comments: