? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 24, 2009

andai ku bisa....

 

 jika ku bisa berlari...., ku kan berlari tanpa henti hingga ku pasti...

apakah ku berlari meniggalkan sesuatu atau mengejarkan sesuatu..?

 

 

Berjalan mencari bunga yang harum..
tak pasti sudah sejauh mana jalan ditelusuri.

Tak sedar juga patah dahan yang dipijak..
mungkin kerana rapuhnya patahan itu.

Bila mahu akhirnya langkah ini..

Tersadung aku,
masih mampu bangun..
ketawa senyum..
 

kerna aku tak mahu semua gusar akan aku,

biar hanya aku yg tahu, adalah aku, hatiku.

mari angin hiburkan hati ku
biar aku tenang semula
biar alam juga tahu
..aku sentiasa sendiri..
 

 


-sepi-

 

0 comments: